سه شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۴۸۲
گزارشگر : ۴
سرویس آب
به مناسبت دهه مبارکه فجر و با حضور مدیرعامل آبفا خوزستان؛

عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان رامشیر آغاز شد

به مناسبت دهه مبارکه فجر عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان رامشیر آغاز شد .

عملیات آبرسانی به روستاهای شهرستان رامشیر آغاز شد
(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰) ۱۳:۰۰
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حضور خانچی معاون عمرانی استانداری، محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان، نماینده شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس ومعاونت بهره‌برداری شرکت آبفا و جمعی از مسئولان شهرستانی این پروژه آغاز شد.
 
محمد رضا کرمی نژاد در این مراسم اظهار داشت: طرح آبرسانی به 75 روستای شهرستان رامشیر با اعتبار 850 میلیارد ریال و اجرای 80 کیلومتر آغاز شد.
 
وی با اشاره به این تصفیه خانه تصریح کرد: بازسازی تصفیه خانه رامشیر در دستور کار است و این تصفیه خانه ۱۴ هزار متر مکعب ظرفیت دارد که با راه اندازی این تصفیه خانه کیفیت آب بسیار مطلوب خواهد شد.
 
 
 
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: دولت توجه ویژه ای به مشکلات آبی روستاها دارد و ما در سال جاری مشکل بیش از هزار روستای استان را برطرف و برای سال آینده نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و تلاش میکنیم در این دوره مشکلات آبی روستاها را به صورت کامل برطرف کنیم.
 
خانچی در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اولویت اول دولت را توجه ویژه به روستاهای کم‌برخوردار و محروم دانستند.
 
در ادامه با ابراز خرسندی از اجرای این پروژه ،معاون استانداری اظهار داشت: مردم، ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت به آن‌ها عبادت است.
 
به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان؛ خانچی معاون عمرانی استانداری به همراه متینیان نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، کرمی‌نژاد مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان از مسکن مهر شهرستان رامشیر بازدید کردند
تنظیم: بهنام پریچه

 

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۰۷

اظهار نظر

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید